Скрябін

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Скрябін » Балачки » Запрошую до дискусії...


Запрошую до дискусії...

Сообщений 61 страница 90 из 205

61

2. на якому факультеті ти навчаєшся і скільки годин історії в тебе на тиждень?
1. Їх було  декілька. ось все по-порядку. Голі факти.

Кінець 50-х – 60-ті рр., японо-американське співробітництво.
В перші повоєнні роки Вашингтон в основному домігся того, щоб Японія не становила воєнної загрози для США. Американські правлячі кола почали розглядати Японію як свій головний військово-стратегічний плацдарм на Далекому Сході, взяли курс на відновлення й подальше нарощування її військового потенціалу, на зміцнення союзу з її правлячими колами. В цих умовах Вашингтон розпочав підготовку до укладан­ня сепаратного мирного договору з Японією, усунувши Ра­дянський Союз та інші країни від участі в підготовчій роботі. 8 вересня 1951 р. цей договір було підписано в Сан-Франциско. Радянський Союз відмовився підписати його. Стаття 6 Сан-Франциського договору в його оста­точній редакції гарантувала збереження на японській те­риторії американських військ, військових баз та інших вій­ськових об'єктів, чисельність яких на 1952 р. становила 2824. Слідом за підписанням сепаратного мирного договору 8 вересня 1951 р. в Сан-Франциско був підписаний японо-американський Договір безпеки, який дав змогу США після набрання чинності Сан-Франциським договором утри­мувати в Японії й поблизу неї будь-які військові кон­тингенти, оснащені будь-якою зброєю. Цей договір до­зволяв Вашингтону використовувати збройні сили на влас­ний розсуд для ведення воєнних операцій під приводом підтримання «міжнародного миру і безпеки на Далекому Сході й забезпечення безпеки Японії від збройного напа­ду ззовні, включаючи допомогу, що надається на спе­ціальне прохання японського уряду для придушення ве­ликих внутрішніх заколотів і заворушень у Японії» (ст. 1).

На базі ст. З «договору безпеки» 28 лютого 1952 р. Японія і США підписали так звану адміністративну угоду про умови розташування американських збройних сил на японській території. Згідно з цією угодою в розпоряд­женні США залишилися фактично всі ті військові бази та інші військові об'єкти на японській території, котрі вони утримували тут до набрання чинності Сан-Франциським мирним договором.

Таким чином, «договір безпеки» й адміністративна угода стали юридичною основою для продовження пере­бування американських військ і баз на території Японії, певною мірою обмежили її суверенітет та оформили ство­рення японо-американського військового союзу. За умо­вами «договору безпеки» США легко могли втягнути Японію в руйнівну війну всупереч її бажанню та навіть без її відома. Фактично цей договір прив'язував Японію до системи військових блоків, створених під егідою США.

Прямим наслідком японо-американського союзу ста­ло прямування Японії у фарватері зовнішньої політики США Відповідно до умов Сан-Франциського мирного договору вона змушена була підписати 9 травня 1952 р. разом з Канадою і США Конвенцію про риболовство в північно-східній частині Тихого океану, яка завдала серйоз­ної шкоди інтересам риболовства Японії. 2 квітня 1953 р. Японія уклала зі США Договір про дружбу, торгівлю і мореплавство, що забезпечував американським монопо­ліям можливість подальшого економічного проникнення в країну. Нарешті, 8 березня 1954 р. Японія і США підписали нову Угоду про допомогу в забезпеченні взаємної оборони, що мала на меті втягнути Японію в гонку озброєнь. Ця угода сприяла посиленню залежності япон­ських збройних сил від поставок американської зброї. Отже, вступивши у військово-політичний союз зі США, японські правлячі кола тоді добровільно відмовилися від певної частини суверенітету на користь США, сподіваю­чись відновити з американською допомогою свою втраче­ну могутність.

На кінець 50-х років внутрішня ситуація в Японії суттєво змінилася. Передусім це виявилося у відновленні могутності японських монополій і в значній активізації сил демократії. В країні розгорнувся рух за ліквідацію американських військових баз на території Японії, за ану­лювання кабального «договору безпеки», за повне відновлення незалежності Японії та її перехід на позиції миру, свободи й нейтралітету. Під тиском громадськості в грудні 1954 р. змушений був піти у відставку відверто проамериканський уряд С. Іосіда. На зміну йому прий­шов уряд Хатояма, котрий успішно нормалізував япо-но-радянські дипломатичні відносини.

Посилення руху за ліквідацію американських війсь­кових баз на японській території, проти «договору без­пеки», за політику миру й нейтралітету створило серйозну загрозу самому, існуванню японо-американського війсь­кового союзу. Його прибічники як у Японії, так і в США вбачали єдиний вихід зі становища, що склалося, в пе­регляді «договору безпеки». Окрім того, зміцнення еко­номічного становища й міжнародних позицій Японії робило для її правлячих кіл попередні рамки й умови японо-американського військового союзу надто тісними. Нарешті, «договір безпеки» явно перестав задовольняти і Сполучені Штати. Війна в Кореї й тайванська криза 1958 р. наочно продемонстрували, що союзники США дуже неохоче йдуть на активну підтримку, а тим більше на участь в американських авантюрах на Далекому Сході. Тому у Вашингтоні прийняли рішення розпочати перего­вори з Японією про укладення нового американо-япон-ського військового договору під приводом перегляду «до­говору безпеки».

Конкретна домовленість про початок переговорів була досягнута у вересні 1958 р., а 4 жовтня в Токіо розпо­чались і самі переговори. В міру того, як у ході дискусій у парламенті та в пресі дедалі виразніше з'ясовувалося, що мова йде про новий військовий союз зі США, в Японії поширювався рух за припинення переговорів і ліквідацію всієї системи японо-американського військового союзу. Проте уряд Н. Кісі, ігноруючи волю і протести японської громадськості, підписав 19 січня 1960 р. Договір про взаємне співробітництво і гарантії безпеки між Японією і Сполученими Штатами Америки. Він замінив «договір безпеки» 1951 р., а також угоду про засоби обслуговуван­ня територій та статус збройних сил США в Японії. 20 травня 1960 р. договір був ратифікований нижньою палатою японського парламенту, а 23 червня 1960 р. на­брав чинності.

Новий японо-американський «договір безпеки», який відрізнявся від договору 1951 р. меншою асиметрією взаємних зобов'язань щодо співробітництва в галузі обо­рони, був укладений на 10 років і містив формулювання про те, що збройний напад на одну із сторін «стано­витиме загрозу миру і безпеці другої».

Як уже зазначалося, підготовка договору спричинила розкол у японському суспільстві. Соціалісти й комуністи, які обстоювали нейтральну зовнішню політику, висту­пали проти підтвердження офіційним Токіо орієнтації на союз із Вашингтоном. Ультраправі сили були обурені не­бажанням уряду Н. Кісі добиватись перегляду мирної конституції 1947 р. і створення незалежного військового потенціалу. Частину помірковано-консервативних верств суспільства дуже непокоїла можливість розширення вій­ськових зобов'язань Японії. На думку російського полі­толога О. Богатурова, ці настрої підживлював не пово­єнний пацифізм, а націоналізм у тій своєрідній формі, яка була характерна для японської еліти. Японська еліта не вважала актуальним завданням створення в найближ­чій перспективі незалежного оборонного потенціалу, але прагнула забезпечити можливість реальної самостійності у сфері зовнішньої й оборонної політики в перспективі більш віддаленій. Вважалося, що чим ширшими стануть функції Японії в межах стратегічної системи США, тим сильніше країна інтегруватиметься в цю систему і тим складніше їй буде звільнитись від американського конт­ролю в майбутньому. Не відкидаючи ідею стратегічного партнерства зі США, більшість поміркованих консерва­торів у правлячій партії й ділових колах виступала проти повноцінного союзу зі Сполученими Штатами, який дав би Японії змогу створити могутню воєнну машину, але й підпорядкував би її американському контролю.

Така позиція визначала й підхід Японії до регіональ­них відносин. Залишаючись у фарватері зовнішньої полі­тики США, Японія в ряді випадків обстоювала право на специфічне бачення регіональних реалій. Вона першою з азіатських країн проголосила пріоритетність господарсь­кого розвитку, вважаючи економіку фундаментом віднов­лення міжнародного статусу. З 1960 р. японський уряд приступив до розробки плану перебудови промисловості й сільського господарства, підтримував приватний сек­тор, втручаючись в економіку з метою концентрації кош­тів у пріоритетних галузях. Це дало змогу добитись висо­ких темпів зростання ВНП, які в 1960—1969 рр. перевищили 10 %-ну позначку й стали найвищими у світі. Ви­сокі темпи зростання японської економіки не завжди прихильно сприймались у Вашингтоні, але політичні й стратегічні міркування брали гору над економічними.

Японія залишалась головним союзником США в азіатсько-тихоокеанському регіоні і в 70-ті роки, що було зумовлене спільністю стратегічних інтересів партнерів. Називаючи Японію «повноправним» союзником, офіцій­ний Вашингтон намагався зобразити справу так, нібито між США і Японією немає нерозв'язних суперечностей. В офіційних виступах керівних діячів США ледь не з захватом зазначалося «феноменальне зростання» японсь­кої економіки, містилися твердження про наявність «тісної економічної взаємозалежності», віталась і заохочу­валась експансія японського капіталу в азіатсько-тихо­океанському регіоні. Японію як «третю промислову дер­жаву» закликали відіграти роль «головного джерела ста­більності» в Азії. При цьому Вашингтон давав зрозуміти, що він готовий піти на поступки Токіо з метою усунення суперечностей і розбіжностей.

Одну з причин, що затьмарювала японо-американські відносини, становила проблема повернення Японії Окі­нави. 17 червня 1971 р. була підписана угода про передачу під управління Японії архіпелагу Рюкю, до складу якого входить Окінава. Вашингтон розглядав цю угоду як вина­городу за ту роль, що її Токіо мав відігравати в здійсненні «доктрини Ніксона» в Азії. Угода передбачала збереження американських військових баз на Окінаві, але відпові­дальність за безпосередню оборону архіпелагу покладала­ся на японські сили самооборони. Японія зобов'язу­валася взяти на себе цю функцію з 1 липня 1973 р. і направити на Окінаву війська, включаючи частини ВМС і ППО. Слід підкреслити, що повернення островів Рюкю розглядалося в американських і японських правлячих колах під зовсім різними кутами зору. Вашингтон розці­нював це як великодушний акт адміністрації Ніксона. На думку Токіо, повернення островів надто затрималось, і у випадку продовження американської окупації на остро­вах серйозна криза в японо-американських відносинах була б неминучою.

У відмінності цих оцінок виявилися глибокі супереч­ності, притаманні американо-японському союзові. Ха­рактерно, що сам «договір безпеки» по-різному розглядався Вашингтоном і Токіо. Перший вважав цей договір вигідним передусім Японії у зв'язку з зобов'язанням США забезпечувати її безпеку. В Токіо розуміли, що мета американської військової присутності в Японії аж ніяк не обмежується забезпеченням її безпеки. Надаючи в розпо­рядження американських збройних сил свою територію й засоби обслуговування, Японія ризикувала виявитись втягнутою всупереч її волі в можливі воєнні конфлікти. І це не могло не викликати певних побоювань Токіо.

В контексті вищевикладеного привертає до себе увагу ще одна обставина. Незважаючи на спільну заінтересова­ність у збереженні своїх позицій на Далекому Сході й у Південно-Східній Азії, США і Японія по-різному оці­нювали як характер двосторонніх відносин, так і міжна­родне становище в цілому. Токіо прагнув більшої неза­лежності в межах військового союзу зі США. Вашингтон, всіляко підкреслюючи роль США в системі оборони Японії й передусім значення американської «ядерної парасольки», вимагав від неї більш активної участі в американській військово-стратегічній системі й різкого збільшення військових витрат. Ця вимога мала на меті не тільки звільнитися від частини військового тягаря, що обтяжував американський бюджет, а й пригальмувати зовнішньоекономічний наступ японського конкурента. Проте Токіо не поспішав допомагати Вашингтонові вихо­дити з зовнішньополітичних та економічних труднощів, намагаючись використати ці труднощі у своїх інтересах. Ось чому, заохочуючи курс на мілітаризацію Японії й закликаючи її до зміцнення сил самооборони, вимагаючи від неї «поділу тягаря» військової допомоги своїм азіатсь­ким союзникам — Південній Кореї, Тайваню, Півден­ному В'єтнаму, правлячі кола США водночас побоюва­лися, що самостійна й сильна у військовому відношенні Японія з плином часу стане серйозною загрозою амери­канським позиціям в Азії. Саме тому, незважаючи на декларації про «зріле партнерство», офіційний Вашинг­тон намагався переконати японські правлячі кола не йти шляхом нарощування своєї військової могутності далі меж, що влаштовували саме його.

Проте в Токіо дотримувались іншої думки з цього приводу. Тут дедалі частіше лунали твердження, що до­сягнуте Японією «процвітання» потребує «захисту». Йшлося передусім про охорону зони впливу, створеної японським капіталом у районі Східної Азії й Тихого океану. Вже на початок 70-х років Японія зайняла провідні позиції в торгівлі з Австралією, Індонезією, Таїландом, Філіппінами, Тайванем, Південною Кореєю, Південним В'єтнамом. Японський експорт у країни Південно-Схід-ної Азії зріс тоді більш ніж удвоє порівняно з серединою 60-х років, набагато переважаючи японський імпорт із цих країн. Зростання економічної могутності Японії, П прагнення перетворити район Далекого Сходу й Тихого океану на сферу свого впливу об'єктивно суперечили інтересам США в цьому регіоні. Японія ставала чин­ником, що певною мірою підривав панівні позиції США в азіатсько-тихоокеанському регіоні. Послідовний курс Вашингтона на відновлення японського економічного й військового потенціалу сприяв перетворенню Японії на економічну противагу самим США в районі Східної Азії й Тихого океану. Це не могло не призвести до кризових явищ у японо-американських відносинах.

Симптомами кризи в японо-американських відноси­нах початку 70-х років стали вимога США ревальвувати єну, а також несподіване для Токіо рішення Р. Ніксона відвідати Пекін. Ці акції свідчили про глибоке занепо­коєння Вашингтона у зв'язку з наступом японських монополій на американські ринки і про небажання США враховувати інтереси свого союзника.

Засоби масової інформації досить часто акцентували увагу на торговельно-економічних суперечностях між Японією і США, які справді набирали в певні періоди надзвичайно гострого характеру й справляли значний вплив на політичні відносини партнерів. Японо-амери-канські торговельні суперечності не подолані донині і, безумовно, зберігатимуться надалі, періодично загострю­ючись. Проте слід ураховувати, що такі суперечності притаманні ринковій економіці і спричинюють не тільки негативні, а й позитивні наслідки. Заінтересованість у пом'якшенні відцентрових тенденцій спонукає керівників Японії і США вживати заходів для запобігання економіч­ним суперечностям.

На середину 70-х років військово-політичні позиції США в азіатсько-тихоокеанському регіоні серйозно пос­лабилися, про що свідчили падіння проамериканських режимів в Індокитаї й розпад СЕАТО. На міжнародній арені в цілому загострювалися міжімперіалістичні супе­речності в умовах енергетичної кризи, посилювалася боротьба країн, що розвиваються, за встановлення нового міжнародного економічного порядку, розгортався націо­нально-визвольний рух на африканському континенті. Все це викликало помітний поворот управо в політичному мисленні правлячих кіл США. Прихильники «жорсткого курсу» щодо країн протилежної соціально-економічної системи отримали аргументи на користь посилення кон­фронтації з цими країнами. В умовах подальшого послаб­лення міжнародних позицій США Вашингтон почав роз­глядати як невідкладне й першочергове завдання амери­канської політики в Азії зміцнення відносин зі своїми партнерами, передусім з Японією.

Зміна пріоритетів в азіатсько-тихоокеанській стратегії США чітко визначилася вже з середини 1975 р., коли об'єктом найбільшої дипломатичної активності Вашинг­тона стала Японія. З цього часу по суті почався новий етап у розвитку японо-американських відносин, що по­значився більш високим рівнем військового співробіт­ництва і рішучістю дотримуватися погодженої політико-дипломатичної лінії у відносинах із третіми державами. Зустрічі керівників обох сторін порівняно з попереднім періодом набрали більш інтенсивного й довірчого харак­теру, постійним став обмін делегаціями представників військових відомств. Після приходу до влади адміністра­ції Д. Картера першою закордонною поїздкою нового віце-президента /. Мондейла була поїздка на Японські острови (лютий 1977 р.). У березні того ж року візит новому американському президентові зробив японський прем'єр-міністр Т. Фукуда.

Обидві сторони підтвердили намір своїх країн підтри­мувати високий рівень двосторонніх відносин, убачаючи в цьому основу такого «світопорядку», який відповідав би інтересам Заходу. Найвищі керівники двох держав до-сягли неофіційної домовленості про збереження системи щорічного автоматичного продовження «договору без­пеки» протягом тривалого часу, в усякому разі на період дії Договору про нерозповсюдження ядерної зброї. США формально підтвердили ядерні гарантії своєму союзни­кові. Адміністрація Картера виступила з офіційною за­явою про намір ураховувати позицію свого партнера з усіх серйозних міжнародних проблем і не здійснювати без попередніх консультацій з японським урядом ніяких дипломатичних акцій, що зачіпають його інтереси. Одночасно й Токіо почав уникати дипломатичних акцій, пе­редусім щодо країн соціалістичної системи, які можна було б тлумачити як проведення сепаратного курсу. Ха­рактеризуючи нову фазу американо -японських відносин, державний секретар США Г. Кіссінджер заявив: «Для Сполучених Штатів жодні відносини не мають такого важливого значення, як наш союз із Японією. Забезпе­чення взаємної безпеки залишається основою нашого співробітництва, але в нову епоху ми поширюємо наші партнерські відносини на всю сферу спільних інтересів...» Незважаючи на гостру конкурентну боротьбу, що ста­новить невід'ємну частину ринкових відносин, і Японія, і США прагнули консолідувати зусилля, виробити погод­жені заходи як військово-політичного, так і економічного характеру, що в цілому сприяло подальшому зміцнені японо-американського союзу.

Отредактировано Wacky (2007-05-21 22:00:26)

62

Оператор
ну да, про музику :D вже забули шо за форум ;)

63

Wacky
про демократію
наскільки я знаю альтернатива демократії - тоталітаризм. То останній тобі більше подобається? Невже ми до цього вже доросли?
Я трохи кращої думки про рівень українців, принаймі політичної активності їм не бракує(пункт 8). Та й  "змагальність ідей, програм, позицій, інтересів" теж присутня:)
До-речі ти часом не провела 2004 рік в Норвегії?:) Маю на увазі, що в той момент суспільство непогано довело свою політичну зрілість. І навіть те що відбувається зараз теж додасть досвіду.
Мені здається, що після цих подій у нас вже ніколи не з'явиться царьок типу Лукашенка

64

а на рахунок "гумору" переконаний, що з етнічними особливостями людей краще не жартувати. Різні люди по різному реагують. Але варто створити тенденцію і хтось таки сприйме це буквально і поїде громити Талін або обільє фарбою пам'ятник героям Крут:(

65

победа написал(а):

про демократію
наскільки я знаю альтернатива демократії - тоталітаризм. То останній тобі більше подобається? Невже ми до цього вже доросли?

Якшо був уважний, писала, що ні демократія, ні тоталітаризм в чистому виді не можуть ефективно існувати. Є або демократія з елементами тоталітаризму, або навпаки. От я вважаю, що зараз для нас більш ефективним був би тоталітаризм з елементами демократіїї. І не такий страшний тоталітаризм, як його малюють в підручниках. Уяви собі університет як країну. Ніхто нічого не має ж проти того, щоб ректор стояв на чолі і всі йому підчинялись. Так же?

победа написал(а):

Я трохи кращої думки про рівень українців, принаймі політичної активності їм не бракує(пункт 8). Та й  "змагальність ідей, програм, позицій, інтересів" теж присутня:)

Авжеж, 2 пункти з 8... це багато...  До речі про політичну активність не згодна. Дуже невеликий відсоток людей розбирається в політиці (Включаючи тих, хто сидить в парламенті). Немає політичної свідомості, яка вже там політична активність. Активність є, і її намагаються прив*язати до політики, але від цього вона політичною не стає.

победа написал(а):

До-речі ти часом не провела 2004 рік в Норвегії?

Ні, не провела. Була тут. Все бачила, все чула.

победа написал(а):

в той момент суспільство непогано довело свою політичну зрілість. І навіть те що відбувається зараз теж додасть досвіду.

Політичну незрілість. Бачила я тих людей. Питала чого йдуть на мітинги. Отримала відповіді - бо там музика, бо не треба ходити на пари, бо на халяву поїсти можна, потанцювати, бо ректор сказав, бо друзі ідуть і фінальний аргумент - бо ж Ющенко. Виникло одразу ж питання, Ющенко - і шо? А яка в нього програма, а шо ви про нього знаєте? Чомусь ніхто і не відповів... казали шо він просто нормальний чувак. Це хіба аргумент? Тож мене дивує зараз реакція тих людей, які мерзли на майдані і зараз кажуть шо то в країні робиться. Але ж, просю пардону, ви самі знали, шо ви нічого не знаєте. Шо ж ви зараз усіх їх звинувачуєте? Себе треба в першу чергу. Розумієте, та "революція" була спланована дуже вчасно, коли людям потрібно було кудись подіти ту енергію, той негатив, який зібрався.

победа написал(а):

Мені здається, що після цих подій у нас вже ніколи не з'явиться царьок типу Лукашенка

Зате у Лукашенка в країні, в кожному райцентрі збудовано льодяний палац. В кожному місті є найрізноманітніші гуртки, секції, клуби. Немає гральних автоматів, немає стриптиз барів.
А в нас? Клуби... стриптиз. В які, до речі пускають усіх без винятку, не перевіряючи вік. То є нормальним? Чи гральні холи на кожному кроці, в яких хлопці по 12 років просаждують вкрадені вдома гроші? Чи ігрові салони, з яких в реанімацію дітей відвозять? Куди дітям себе подіти? Гуртки закриваються. Вибору в підлітків немає. Це в великих містах. Про райони взагалі мовчу....
То може не все так погано в Білорусі, якщо там хоч щось роблять для молоді? І взагалі, замість яких уже виборів за 2 роки. можна було кошти вкласти в щось корисне. Ви ж тільки уявіть скільки ті вибори коштують. А ще по 2-3 рази на рік :O Мені аж до сліз прикро.

66

:banned:

67

Wacky

Оператор написал(а):

І не такий страшний тоталітаризм, як його малюють в підручниках. Уяви собі університет як країну. Ніхто нічого не має ж проти того, щоб ректор стояв на чолі і всі йому підчинялись.

ну ти даєш... ясно шо в підручниках його не страшно малюють, бо теорія завжди привабливіша за практику.
а практика показує, шо всі біди тоталітарних країн починались от з такої думки. люди починали мріяти про "тверду руку" і тут приходив певний ідеолог, який абсолютно законно приходив до влади і капец :(

68

Аня

Я НЕ ЗРОЗУМІВ... ЧОГО ЦЕ МЕНЕ ЦИТУЮТЬ ЯК ПРИБІЧНИКА ТОТАЛІТАРИЗМУ ?!!  У КОГОСЬ У ГОЛОВІ КАША, А ЗВАЛЮЮТЬ НА МЕНЕ!!!  Я ЦЬОГО НЕ ПИСАВ! :help:

69

Зараз і досі є тоталітарні держави, які не мають на меті змінювати цей лад - це по-перше
По-друге - я кажу що тоталітаризм (З ЕЛЕМЕНТАМИ ДЕМОКРАТІЇ) - це добре. В древній русі елементів демократвїї не було. В тому є суттєва різниця. По-друге революції заради демократіїї призводили до анархії - і, як результат, потім все одно когось обирали шоб навів порядок у тому ж хаосі. Знову-таки усе верталось до тоталітаризму. Замкнене коло.

Отредактировано Wacky (2007-05-24 01:36:54)

70

Оператор
А кому і за шо червону картку? Здається все за правилами.
І якшо каша у мене, то поясніть чому ж ваша точка зору краща за мою. Я, нажаль, так і не зрозуміла.

До речі, на мої питання, чомусь, ніхто відповіді так і не дав. Дивно. В чому справа?

71

Wacky
Я ціную твою точку зору, але знаєш, складається враження, ніби ти - дитина 30-40-х років... Тоталітаризм, який би він не був (з елементами демократії чи без (хоча такий вид важко собі уявити)) - це тоталітаризм! Це неможливість ні волевиявлення, ні свободи, ні конкуренції, ні розвитку, ні підприємницької діяльності... нічого!!! Тільки покірності!!! 

"По-друге революції заради демократіїї призводили до анархії - і, як результат, потім все одно когось обирали шоб навів порядок у тому ж хаосі. Знову-таки усе верталось до тоталітаризму. Замкнене коло."

Я дуже радий, що Помаранчева революція в Україні - ВИНЯТОК!

Отредактировано Оператор (2007-05-24 11:15:43)

72

Wacky Про Республіку Білорусь
В нас у Луцьку транслюють "Білорусь ТВ". Як і повинно бути в тоталітарній країні це один з підрозділів служби пропаганди. Дуже нагадує УТ-1 зразка 90. Ти пам'ятаєш групу "Мираж"? Виявляється їх солістка ще досі жива і успішно дає концерти в Білорусі! Або така ситуація - Білорусь погодилась брати участь в міжнародному рок-фестивалі. По Б. ТВ транслюють регіональний відбірковий тур. Виходять якісь лисуваті співробітники філармоній, явно незадоволені своєю участю і затягують патріотичну пісню про те як вони готові померти за "батюшку царя". А коментатор розповідає, що хтось з них грав ще в "легендарних самоцветах". Тільки нашого Степана Галябарди там і не вистачало:) А в мене в плеєрі в цей час грає дійсно цікава білоруська рок-музика, але тих музикантів агенти Лукашенко чекають не в концертних залах, а в дещо інших закладах:(
Про любов молоді до Лукашенка найкраще розкажуть ті хто сидить зараз в тюрмі за "несанкціоновані мітинги і участь в незареєстрованих організаціях". А дехто вже ніколи нічого не розкаже:( Це і є ціна тих "гуртків і палаців"

73

Wacky
і ще одне. В Норвегії всі користуються перевагами демократії, бо очевидно вже всі компетентні в політичних питаннях:( А внас ти пропонуєш тоталітаризм Білоруського (колоніального) зразка. Але ж ніхто з царьків ще не пішов добровільно в небуття в той момент, коли вірні піддані "доростуть" до кращої долі. Навпаки він намагається цей "демократичний ріст" зупинити. І коли в Білорусі ше є якісь противники режиму, то в деяких азіатських країнах де тоталітаризм триває віки, обдурені і обкрадені васали фанатично люблять свого вождя. Вони не "ростуть" чомусь:(
То як нам "вирости" без боротьби, без прагнення СПРАВЖНЬОЇ, а не обмеженої демократії?
Треба швидше покінчити з всіма "гальмами". Люстрація думаю допомогла б, як у Польщі. І контроль за джерелами фінансування деяких радикальних організацій і діячів.

74

победа
До речі, пісня Скрябіна "Бреши мені вголос" до тебе "долетіла" чи ні?

75

оператор
нажаль ні, але все-одно дякую за спробу:)
Буду ще десь шукати

76

я вважаю, що ут1 зразка 90 (хоч там взагалі нічого не було) був набагато кращим за голих тьотьок на м1 ( і не тільки там). Я не хочу шоб мої діти то дивились. Щодо тоталітаризму - ви просто вперті, тому що елементи демократії таки передбачають усі оті свободи. А ви мені знову кажете шо цього там немає. Є воно там, є.

і найголовніше - відновлення країни повинно будуватись з відновлення економіки, і лише потім - усе інше. То такий є закон. А ми, як завжди будуємо дах, а фундаменту і в проекті нема. Того воно завжди валиться. І буде валитись.
А як вирости без боротьби - а дуже просто, не через боротьбу, а через удосконалення. Вже скільки віків всі сили кидались на боротьбу з кимось, а не на укріплення держави. Все життя боремось. А треба будувати.
В деяких азіатських країнах, я тобі скажу, вони настільки виросли, що їх населення складає 10 відсотків. Решта - це обслуговуюсий персонал з різних країн. Там бідних немає. Обдурені і обкрадені, значить. Так, обожнюють свого правителя. Бо таки є за шо. Був би у нас такий, я б теж його портрет на стіні мала. Коли у мене немає шо їсти - мені якось байдуже щодо того можна мені ходити голій по вулиці чи ні.
Про Польшу можу сказати шо це та сама Україна, трохи краща. Але так було впродовж віків. На відміну від україни, в польщі ніхто не знищував політичну еліту, яка зараз керує державою. А в нас тої еліти нема. Зате є демократія.
Давайте, давайте боротися. Тільки проти кого? З ким ми боремось? З тим, кого ми потім обираємо.
Економіку треба підіймати, а не збільшувати кількість благодійних концертів.
"Справжня" демократія мені не потрібна. То вже анархія.

77

З тезою про М1 повністю згоден. Інколи думаю, що їх фінансує якийсь порнобарон, щоб стимулювати ріст кількості своїх клієнтів:) До речі на порнографії в Україні заробляють непогані гроші, контроль і ризик менший, ніж в Європі, і за те ж саме євро в нас можна більше купити, тобто українець може продати дешевше.
Не знаю як м1 впливає на менших дітей, але моя 14-річна знайома саме визначається з пріоритетами в житті і схоже цей канал теж їй дечим допоміг. Принаймі на слідуюче 1 вересня рідна школа навряд чи відкриє перед нею свої двері. А жила б під крилом Лукашенка, була б ще досі закохана в Гагаріна:)
Напевно немає однозначно позитивних явищ

78

А чому демократія обов'язково веде до анархії? Обираючи демократію чи тоталітаризм ми просто даємо відповідь на питання як формується влада. А крім цього ще потрібна ідеологія, яка визначить головні цінності суспільства. Якщо це буде лібералізм як в США або Нідерландах, то можна догратись і до анархії. Зараз в Україні якраз такий шлях і вибрали по-моєму. Але ж можна обрати націоналізм, як наприклад в Японії чи соціалізм, як у Швеції. Тоді вседозволеності не буде. З іншого боку тоталітаризм теж інколи переходить в анархічну фазу, коли на "трон" є кілька претендентів.

79

победа
На сайті "we love skryabin" знову працює розділ МР3. Зможеш закачати?

80

никак не могла добраться до этой темы.. наконец-то долезла.. там темочка про досрочные выборы была... и что-то вроде как большинство за...  знаете, статью пришлось мне недпавно про это писать так вот...
по закону Украины про выборы все предвыборная агитация проводиться за счёт госбюджета страны на текущий год. то есть, грубо говоря, из наших карманов.
К сведенью выборы в Верховный Совет прошлый раз обошлись в один миллиард гривен. 
Но если в прошлый раз хотя бы часть этой сумы была предусмотрена, то денег на досрочный выборы в бюджете на этот год нету. По оценкам специалистов перевыборы в один миллиард гривен уж никак не уложаться. Для получение этих денег под ножь пойдут большинство запланированых социальных программ: зарпалты учителям, врачам, стипендии студентам, повышение пенсий... И это когда в нашей стране 55% населения получают зарплату ниже прожиточного минимума в 525 гривен и только 3% могут считаться богатыми. Замечу, у статистики нету такого понятий как "средний класс"... ладно не буду вас по полной грузить...  надо понять только одно... прийдут те же самые... вас или ваших друзей в ВС не выберут...

81

Nastya
Якщо не секрет, для якої газети Ви статтю писали?

82

там всё сложно... политика... ничего не напечатали... хотя,что я хотела.. писала для одного элитного политического журнала.... надо было писать "ДА!!! ПЕРЕВЫБОРЫ - УРА!"  вообще с работой не складываеться...

83

Nastya
Повністю згодна

84

Дивні люди, дивні люди
Під дивним світлом, дуже дивні!

85

Оператор
ага, справді дивні

86

ВИ дивні!!! Невже не ясно?! Наш парламент і уряд міняти треба!

87

Wacky написал(а):

Значить так, иоя точка зору: вибори, які відбудуться зараз абсолютно нічого нового до змін в державному устрої не принесуть. Обираються ті самі люди. Люди, які мислять вчорашніми думками. Невже ви думаєте, що їх так вже непокоїть ситуація в країні? До влади просто має прийти нова категорія людей, нове покоління, які мають зовсім інші уявлення про те, як має будуватись економіка в державі. Це не мають бути трактористи чи учителію Це мають бути люди, які мають належну освіту для того, щоб керувати державою. Це мають бути професіонали у своїй галузі. Слава Богу, таких спеціалістів у нас готують. Так що чекати, панове, і слідкувати за подіями в країні, не слухати голослівні обіцянки, а дивитись на те, що вже зроблено нашими кандидатами (бажано не за тиждень до виборів).
Що стосується ЄС та НАТО - я не підтримую. Лише попсували стосунки із Росїєю. А що нам, як країні, дасть членство в ЄС? Ви думаєте вони нам кинуться допомагати? Та ви шо! Триста лєт ми їм треба зі своїми проблемами. Зате ми для них таки привабливі як буферна зона, розумієте? ТОбто у разі виникнення війни між Европою та Азією (а до цього, якщо проаналізувати події в світі, діло іде, то якраз Україну це буде зачепати якнайбільше. Так шо тих, хто дуже хоче в Євросоюз, можу заспокоїти - нас візьмуть, не переживайте. До речі прогнози щодо існування євросоюзу дуже песимістичні. Прогнозують, що років через 50 його уже не буде (правда це чомусь не розголошують). 
До речі, подивіться на країни, які нещодавно всупили в ЄС. Як вам їх економіка? Чому такий занепад? А візьміть, для порівняння хоча б, Норвегію, яка двічі відмовилась від вступу до Євросоюзу. Зараз це країна, яка стоїть на першому місці за рівнем життя. Я прожила там рік. І це таки справді так. це країна, де найболючіше питання, яке може може людину турбувати - куди поїхати відпочивати: в Іспанію чи на острови чи ще кудись. Виходить, можна і без ЄС прожити. Просто не потрібно до Євросоюзу ставитись як до панацеї. Треба реально оцінювати всі за і проти.
Я можу змінити свою думку щодо того, варто нам вступати в ЄС чи ні якщо хтось зможе дати мені вичерпну відповідь щодо того що саме дасть нам це членство.  Аргументації наших політиків, щи ми, мовляв, будемо європейською державою не є для мене аргументом. Хочеться задати зустрічне питання - і шо з того?
Шось я трохи забагато написала. Просто наболіло вже. Хочу знати чому нам в ЄС медом намазано. Хто може реально по пунктах розписати?

Таки не хотів я цитувати, але прочитав до кінця... Війни, в такому розумінні, в якому вона у нас є, вже не буде (хоча, може з інопланетянами). Буферна зона - просто смішно. Яка там зона, коли країна розколота на Захід та Схід. Та ми ж самі одне другого повбиваєм раніше. Далі, про Євросоюз. По-перше, шо тобі дасть Євросоюз, як людині? Як на мене то самий класний плюс, це те, шо я в Києві сяду на поїзд і він мене довезе до Берліна, Праги, Риму...По-друге, існує там куча програм, які направлені на зберігання пам"яток культури. Подивися на Високий Замок в Львові та на будь-який в Чехії.А про прогнози...Хтось прогнозував, шо в 2001 настане апокаліпсис. Євро росте, країни процвітають...Занепаду в економіці Болгарії я не бачу(я там доволі часто буваю). Покращення - так. Візьміть для порівняння хоча б Норвегію...Ніфіга собі...Норвегія то є трохи інший рівень, незалежність там коли настала? географічне положення? Можу ще пару наводячих питань задати. Про Росію. Тобі потрібні відносини на рівні "великого брата"? Мені ні.

88

Надінь окуляри з фіолєтовим шклом...
Так легше пробивити стіни чолом.
Відноситься до перевиборів.

89

Сам собі країна написал(а):

Війни, в такому розумінні, в якому вона у нас є, вже не буде

буде. Тільки ми в ній будемо цапами відбувайлами. Війна буде не з нами. Але нас зачепить.

Сам собі країна написал(а):

Буферна зона - просто смішно. Яка там зона, коли країна розколота на Захід та Схід. Та ми ж самі одне другого повбиваєм раніше.

Тим паче, якшо повбиваємо.

Сам собі країна написал(а):

По-перше, шо тобі дасть Євросоюз, як людині? Як на мене то самий класний плюс, це те, шо я в Києві сяду на поїзд і він мене довезе до Берліна, Праги, Риму...По-друге, існує там куча програм, які направлені на зберігання пам"яток культури.

значить по-перше, якби я хотіла шоб добре було не країні, а лише мені, я б в Норвегіїї і залишилась. Якщо зараз на заробітки нелегально їде така велика кількість Українців, то уяви скільки плїде коли відкриють кордони. В нас працювати ніхто просто не буде. Тут навіть коментарі не потрібні. бач, кожен думає лише за себе. По-друге, мені не дуже печеться про пам*ятки культури, коли нема чого їсти. То не тільки я так думаю. То соціальна психологія така.
15 років - то є великий термін для подолання економічної кризи. Так довго ше ніхто з неї не виходив. Ще роки 2 максимум - і якщо економіку не піднімемо - так все залишиться дуууже надовго.
Ці перевибори не підтримую, бо обираємо тих самих невігласів, які взагалі не знають як наводити лад в країні. Я не хочу бачити непрофесійних політиків у владних структурах.

90

Wacky!
"коли нема чого їсти"
кому це в Україні немає що їсти? чи ти це не буквально виразилась?
"якщо економіку не піднімемо"
почитай який-небуть економічний журнал, наприклад "Бізнес". Є в нас достойні компанії і декого не треба вже й піднімати, просто вивести з тіні.
Не розумію я також і цю паніку стосовно розпаду країни:(


Вы здесь » Скрябін » Балачки » Запрошую до дискусії...